Facebook Twitter Google Plus Youtube

Din feedback er vigtig for os

Det tager 5-7 minutter

Best Western Rewards-medlemmar får 250 point som tak for hjælpen

Om Best Western Hotels & Resorts

Best Western Hotels & Resorts er en medlemsorganisation for over 4.000 hoteller i mere end 100 lande. I Skandinavien tæller hotelkæden mere end 130 privatejede hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. 

Garanteret kvalitet og service

Alle vores hoteller kontrolleres årligt af en ekstern 
inspektør for at sikre, at alle kædens hoteller virkelig lever op til kvaliteten af programmet. Dette globale kvalitetssikrings-program gør, at vi på verdensplan kan garantere en høj standard på alle Best Western hoteller. For dig som gæst betyder det blandt andet en ensartet service og kvalitet samt at du altid kan forvente sammenhæng mellem pris og produkt.

Miljø og service

Vi arbejder hele tiden aktivt med at skabe de bedst forhold for vores gæster, ansatte og miljøet. En del af dette arbejde indbefatter blandt andet et konstant fokus på at leve op til certificeringer fra eksempelvis det internationale miljømærke Green Key. 

Desuden har mange af vore hoteller deres egne krav, principper og visioner for, hvordan de ønsker at bidrage til et godt og sundt miljø.

Vores nøgleord hos Best Western Scandinavia

Kvalitet - Hos os skal gæsten altid opleve et ophold af høj kvalitet. Det gælder alt fra indtjekning til udtjekning, så som personalets service, din seng, morgenmad etc. Som garanti for høj kvalitet på hvert hotel har vi vores globale kvalitetssikringsprogram med årlige kontrolbesøg. 
 
Personlighed - Dette kommer til udtryk ved at alle vores hoteller har deres egen unikke karakter og stil. Det personlige aspekt gør sig også gældende ved den velkomst og service, som vi ønsker at give hver gæst. 
 
Internationalt - Som gæst hos Best Western er man samtidigt gæst hos verdens største hotelfamilie, og har derved adgang til vores globale loyalitetsprogram, som giver adgang til mere end 4.000 hoteller i over 100 lande. For de virksomheder og koncerner, som vi indgår firmaaftaler med, er vores størrelse og dækning på verdensplan også en stor styrke.

Omtanke - Vores gæster fortjener fuld opmærksomhed og omtanke. Vi er lydhør over for vores gæsters ønsker og forsøger så vidt muligt at tilgodese alle ønsker og behov. Det handler om en positiv indstilling til arbejdet med vores gæster samt et mål om altid at stile efter at tilbyde vores gæster det "lille ekstra". 
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2017 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi anvender cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.