Best Western Rewards kampagne 2019

DET BETALER SIG AT HOLDE FRI…

Få et Travel card til en værdi af 20 Euro, hver gang du overnatter på et af vores skandinaviske hoteller

 

Når du nyder efteråret på et af vores skandinaviske hoteller, er det ikke kun din velværekonto du sætter ind på. Netop nu får du et Travel Card til en værdi af 20 Euro, når du bor på et af vores 150 hoteller i Danmark, Sverige eller Norge. Tilbuddet gælder mellem 17. september og 22. november 2021.

Alt du behøver er at være medlem i Best Western Rewards og at tilmelde dig kampagnen inden dit besøg.
Du kan nemt tilmelde dig, længere nede på siden.

Kampagnen gælder for dig, som er medlem og for dig, som ønsker at blive det. Er du ikke medlem endnu kan du nemt registrere dig via linket længere nede på siden. Så bliver du automatisk tilmeldt kampagnen.

Dit Travel Card kan efterfølgende anvendes som delbetaling på et valgfrit Best Western-hotel i hele verden og er gyldigt frem til 31. marts 2022.

Hvert medlem kan totalt få 2 stk Travel Cards à 20 Euro i løbet af kampagneperioden.
Gavekortet er digitalt og sendes via e-mail 1-2 uger efter første kvalificerede besøg i kampagneperioen.
Husk at du skal have en aktuel e-mail adresse i din medlemsprofil så vi kan sende dit Travel Card til dig.

.

Tak for din registrering!

Begynd at spare ved at booke online hos os nu!

Fejl

It looks like your are already registered for this offer.

Medlem i Best Western Rewards?

Error - Member Not Found
Member is not eligible for promo.

Er du ikke medlem?

Bliv medlem i Best Western Rewards og få eksklusive tilbud 

Tilmeld dig nu

 

Ofte stillede spørgsmål

Kampagnetilbud: Få et 20 EUR Best Western Travel Card (Gavekort) efter dit første kvalificeret ophold i perioden 17. september - 22. november 2021.

 

Hvad er et kvalificeret ophold?

Best Western Rewards®-medlemmer skal gennemføre et kvalificeret ophold for at få et 20 EUR Best Western Travel Card®. Et "kvalificeret ophold" defineres på samme måde, som et ophold der normalvis giver Rewards point. Eksempel på undtagelser er ophold booket via et online rejsebureau, en pakkebooking via rejsearrangør eller et ophold booket til en kraftig rabatteret specialpris. For mere information om berettigelseskriterier, se Best Western Rewards regler og vilkår.

 

Hvornår gælder kampagnen:

Kampagnen er aktiv i Sverige, Norge og Danmark fra den 17. september - 22. november 2021. Ophold der finder sted i kampagneperioden skal have udtjekningsdato senest den 22. november 2021 for at kvalificere sig til kampagnen. Ophold der finder sted op til kampagneperioden, og som har indtjekningsdato, der overlapper starten af kampagneperioden, tæller som kvalificeret ophold til kampagnen.

 

Behøver jeg som medlem af Best Western Rewards at REGISTRERE mig til denne kampagne for at være berettiget til at få et 20 EUR Travel Card?

Ja, medlemmer i Best Western Rewards skal være REGISTRERET til kampagnen INDEN det første ophold for at kvalificere sig til et 20 EUR Travel Card. Medlemmer i Best Western Rewards kan registrere sig online via bestwestern.dk, via medlemsservice tlf. 80010988, via email: bwr.service@bestwestern.dk eller via vores hoteller.

 

Kan jeg bruge mit 20 EUR Travel Card samtidig med, at jeg kvalificerer mig til kampagnen?

Nej, du skal først have gennemført et kvalificeret ophold, før du kan gøre brug af dit 20 EUR Travel Card.

 

Hvor lang tid går der inden jeg får mit 20 EUR Travel Card, når jeg har gennemført mit ophold?

Du modtager dit digitale Travel Card (via e-mail) på 20 EUR inden for 1-2 uger efter afsluttet ophold. Det digitale Travel Card sendes til den e-mailadresse, der er tilknyttet din medlemsprofil. (Det digitale Travel Card kan ikke sendes til andre email-adresser end den, som er oplyst på medlemmets BWR-profil).

 

Hvor mange 20 EUR Travel Cards kan Rewards medlemmer få under kampagneperioden?

Hvert Best Western Rewards medlem kan få 2 stk 20 EUR Travel Card under kampagneperioden.

 

Hvad er gyldighedsperioden på 20 EUR Travel Card?

Udløbsdatoen vil variere. Hvert 20 EUR Travel Card har en gyldighedsperiode på 120 dage fra udstedelsesdatoen. Udløbsdato er angivet på kortet.

 

Hvad sker der, hvis jeg har en gyldig e-mailadresse i min Best Western Rewards-profil, men jeg foretrækker at få et plastikkort tilsendt?

Der bliver ikke distribueret plastikkort til denne kampagne.

 

Der er gået mere end 2 uger, og jeg har ikke fået mit Travel Card via e-mail endnu.

Nogle gange kan e-mails havne i dit spamfilter. Kontroller at du har gjort Best Western til en af dine godkendte e-mailmodtagere. Hvis du vil have, at vi sender dit Travel Card igen, venligst kontakt Best Western Rewards medlemsservice på tlf. 80 01 09 88 eller email: bwr.service@bestwestern.com

 

Kan alle medlemmer i Best Western Rewards deltage?

Ja, alle medlemmer i Best Western Rewards er berettiget til denne kampagne. 

Kampagnevilkår

Best Western Rewards® 2021 Fall Promotion Scandinavia

Terms and Conditions

Best Western Rewards members (“Member(s)”) who (a) register for the promotion (either on bestwestern.se/bestwestern.no/bestwestern.dk or as otherwise permitted (e.g., at the front desk of any Best Western® branded hotel)), (b) complete one (1) eligible night stay*, a maximum of two (2) times,  between September 13, 2021 and November 22, 2021 (“Promotion Period”) at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, and (c) have a valid email address listed in the Member’s account profile at the time of registration for the promotion, will earn one (1) promotional €20 EUR** Best Western Travel Card® (“Travel Card”) for each eligible night stay. There is a limit of two (2) €20 EUR Travel Cards or a total of €40 EUR in Travel Cards per Member during the promotion. Travel Cards expire on March 31, 2022.

Promotion is subject to cancellation or change without notice.  Promotion is non-transferable.  Promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership required prior to the eligible night stay applied to the promotion. An eligible night stay completed prior to promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership will not count towards satisfying the promotion requirements. Best Western Rewards enrollment may be completed by visiting bestwestern.se / bestwestern.no / bestwestern.dk.

Please allow approximately 1-2 weeks from completion of the eligible night stay to receive the Travel Card(s). The Travel Card(s) will be sent electronically to the Member’s email address (regardless of whether the Member has opted out of Best Western communications).  The Travel Card(s) will not be sent via mail or any other means other than to the Member’s email address as registered in the Member’s account profile. Travel Card(s) expire on March 31, 2022. The expiration date will be stated on the Travel Card. No extensions, substitutions, or replacements available.  The Travel Card(s) cannot be used to pay for the eligible stay, during which the Member qualified to receive the Travel Card(s) pursuant to this promotion.  The Travel Card(s) can be used toward a subsequent stay after the Travel Card(s) is received.

All Best Western Rewards program rules apply. Visit bestwesternrewards.com for complete program terms and conditions. All Best Western Travel Card rules apply. Visit travelcard.bestwestern.com for complete Best Western Travel Card terms and conditions.  Members may contact Customer Service at 020-881 541(Sweden), 800 11624(Norway), 800 109 88(Denmark).

*An “eligible night” stay for the purpose of this promotion is defined as a night at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, at a rate eligible for earning points or airline/partner rewards, with the exception of a night booked through an online travel agency, a night booked through a tour operator, or a night booked at a special discounted rate (see Best Western Rewards program rules for further information on eligibility criteria). Eligible nights can be consecutive or separate and at the same Best Western branded hotel or separate hotels. Eligible nights which take place during the Promotion Period must be completed on or before Monday, November 22, 2021 to be counted towards the Promotion.

**Members will be issued a Travel Card in EUR.

Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. Best Western and the Best Western marks are service marks or registered service marks of Best Western International, Inc. ©2021 Best Western International, Inc. All rights reserved.

Menu [Dk]

 Dansk
Menu