Best Western Rewards kampagne 2019

Bo hos os denne sommer og få et Travel Card værdi 20 euro

Det betaler sig at overnatte hos os i sommerferien, så gå ikke glip af vores medlemskampagne og lidt ekstra i feriekassen med et Travel Card på 20 Euro. Tilbuddet gælder når du bor på et af vores 150 hoteller i Sverige, Norge eller Danmark i perioden 1. juni - 31. juli 2019.

Alt som kræves er, at du er medlem i Best Western Rewards, og at du registrerer dig som deltager i kampagnen inden du overnatter. Dette kan du gøre nedenfor.

Kampagnen gælder for både nye og eksisterende Rewards-medlemmer, så hvis du ikke er medlem endnu, kan du registrere dig via linket her på siden. Du vil da automatisk blive tilmeldt kampagnen.

Dit Travel Card kan benyttes som delbetaling på valgfrit Best Western-hotel i hele verden.

Der gives ét Travel Card på 20 Euro pr. medlem. Kortet sendes via e-mail 2-3 uger efter første kvalificeret ophold under kampagneperioden.

Dette tilbud kan kombineres med vores sommertilbud.

 

Tak for din registrering!

Begynd at spare ved at booke online hos os nu!

Allerede medlem?

Error - Member Not Found

Er du medlem?

Bliv medlem i vores loyalitetsprogram og få del i eksklusive tilbud 

 

Ofte stillede spørgsmål

Kampagnetilbud: Få et 20 EUR Best Western Travel Card (Gavekort) efter dit første kvalificeret ophold i perioden 1. juni - 31. juli 2019.

 

Hvad er et kvalificeret ophold?

Best Western Rewards®-medlemmer skal gennemføre et kvalificeret ophold for at få et 20 EUR Best Western Travel Card®. Et "kvalificeret ophold" defineres på samme måde, som et ophold der normalvis giver Rewards point. Eksempel på undtagelser er ophold booket via et online rejsebureau, en pakkebooking via rejsearrangør eller et ophold booket til en kraftig rabatteret specialpris. For mere information om berettigelseskriterier, se Best Western Rewards regler og vilkår.

 

Hvornår gælder kampagnen:

Kampagnen er aktiv i Sverige, Norge og Danmark fra den 1. juni – 31. juli 2019. Ophold der finder sted i kampagneperioden skal have udtjekningsdato senest den 31. juli 2019 for at kvalificere sig til kampagnen. Ophold der finder sted op til kampagneperioden, og som har indtjekningsdato, der overlapper starten af kampagneperioden, tæller som kvalificeret ophold til kampagnen.

 

Behøver jeg som medlem af Best Western Rewards at REGISTRERE mig til denne kampagne for at være berettiget til at få et 20 EUR Travel Card?

Ja, medlemmer i Best Western Rewards skal være REGISTRERET til kampagnen INDEN det første ophold for at kvalificere sig til et 20 EUR Travel Card. Medlemmer i Best Western Rewards kan registrere sig online via bestwestern.dk, via medlemsservice tlf. 80010988, via email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller via vores hoteller.

 

Kan jeg bruge mit 20 EUR Travel Card samtidig med, at jeg kvalificerer mig til kampagnen?

Nej, du skal først have gennemført et kvalificeret ophold, før du kan gøre brug af dit 20 EUR Travel Card.

 

Hvor lang tid går der inden jeg får mit 20 EUR Travel Card, når jeg har gennemført mit ophold?

Du modtager dit digitale Travel Card (via e-mail) på 20 EUR inden for 2-3 uger efter afsluttet ophold. Det digitale Travel Card sendes til den e-mailadresse, der er tilknyttet din medlemsprofil. (Det digitale Travel Card kan ikke sendes til andre email-adresser end den, som er oplyst på medlemmets BWR-profil).

 

Hvor mange 20 EUR Travel Cards kan Rewards medlemmer få under kampagneperioden?

Hvert Best Western Rewards medlem kan få ét (1) 20 EUR Travel Card under kampagneperioden.

 

Hvad er gyldighedsperioden på 20 EUR Travel Card?

Udløbsdatoen vil variere. Hvert 20 EUR Travel Card har en gyldighedsperiode på 120 dage fra udstedelsesdatoen. Udløbsdato er angivet på kortet.

 

Kan udløbsdatoen på mit Travel Card forlænges?

Nej, det findes ingen tilføjelser på disse kampagnekort.

 

Hvad sker der, hvis jeg har en gyldig e-mailadresse i min Best Western Rewards-profil, men jeg foretrækker at få et plastikkort tilsendt?

Der bliver ikke distribueret plastikkort til denne kampagne.

 

Der er gået mere end 3 uger, og jeg har ikke fået mit Travel Card via e-mail endnu.

Nogle gange kan e-mails havne i dit spamfilter. Kontroller at du har gjort Best Western til en af dine godkendte e-mailmodtagere. Hvis du vil have, at vi sender dit Travel Card igen, venligst kontakt Best Western Rewards medlemsservice på tlf. 80 01 09 88 eller email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Kan alle medlemmer i Best Western Rewards deltage?

Ja, alle medlemmer i Best Western Rewards er berettiget til denne kampagne, uanset medlemsland. De "kvalificerede ophold" gælder også på andre Best Western hoteller over hele verden, dog kan kampagneperioden variere.

 

Hvorfor registrerer Best Western ikke automatisk alle eksisterende Best Western Rewards-medlemmer i sæsonkampagnerne?

At give kunderne mulighed for at tilmelde sig til kampagner involverer dem i vores Best Western Rewards-program og vores varemærke. Samtidig hjælper det os også til at måle effekten af vores kampagner, så vi ved, hvad vi skal fortsætte med at markedsføre, og hvad vi eventuelt kan forbedre. Vi vil gerne have dig til at vælge, hvad der passer dig bedst.

 

Menu [Dk]

 Dansk
Menu