Best Western Rewards FAQ

Minimere
  • 0 Nætter

Opdater

Nedenfor kan du se de spørgsmål, der ofte bliver stillet samt besvarelsen deraf. Hvis du har brug for yderligere assistance, så tag venligst kontakt til BWR kundeserivce på 80 01 09 88.

Omkring Best Western Rewards

HVORDAN BLIVER JEG MEDLEM AF BEST WESTERN REWARDS?

Det er nemt at tilmelde sig online. BLIV MEDLEM AF BEST WESTERN REWARDS og start med at optjene point i dag!

ER DER EN UDGIFT FORBUNDET MED ET MEDLEMSKAB AF BEST WESTERN REWARDS?

Nej. Medlemskab er GRATIS! Er du endnu ikke medlem, så BLIV MEDLEM AF BEST WESTERN REWARDS og start med at optjene point i dag!

HVOR KAN JEG OPDATERE MINE PERSONLIGE OPLYSNINGER (ADRESSE, TELEFONNUMMER & E-MAIL)?

Du kan til enhver tid ændre og opdatere kontaktoplysninger via den online adgang til din Rewards-konto eller ved at ringe på 80 01 09 88.

HVORDAN OPRETTER JEG EN ONLINE ADGANG TIL MIN REWARDS-KONTO?

Hvis du har et medlemsnummer uden at have online adgang til din konto, så tag venligst kontakt til BWR Kundeservice på 80 01 09 88. Hvis du på et tidligere tidspunkt har registreret en e-mail til din konto, så klik venligst LOG-IN øverste på denne side og tryk herefter på HJÆLP MED KODEORD. Du vil derved få et kodeord tilsendt på den tidligere oplyste e-mail-adresse. Er du allerede medlem, så undlad venligst at oprette en ny konto, da det blot vil generere endnu et medlemsnummer i dit navn.

HVORDAN KAN JEG TJEKKE STATUS FOR MIN KONTO?

Du kan til enhver tid se up-to-date information om din konto, såsom registrerede ophold og optjente point. Du skal blot logge ind på din Best Western Rewards konto ved at trykke på LOG-IN øverste på denne side.

UDLØBER MINE OPTJENTE POINT?

Dine optjente Best Western Rewards point udløber aldrig.

HVORDAN BESTILLER JEG ET NYT BWR MEDLEMSKORT?

Hvis du ønsker at bestille et nyt fysisk medlemskort, så kontakt venligst BWR kundeservice på: 80 01 09 88. 

HVOR LANG TID VIL DER NORMALVIS GÅ, FØR JEG MODTAGER MIT BWR MEDLEMSKORT EFTER AT VÆRE BLEVET INDMELDT?

Kort tid efter at din indmelding er registreret vil du modtage en velkomst e-mail. I denne vil der bl.a. fremgå dit nye medlemsnummer samt et link til at downloade dit digitale medlemskort. Hvis du fra start eller på et senere tidspunkt ønsker et fysisk medlemskort, så kan dette bestilles ved at logge ind på din online Rewards-konto eller ved at henvende dig til BWR kundeservice. På fysiske medlemskort er der en leveringstid på 4-5 uger. Skulle du ikke have modtaget din velkomst e-mail, så henvend dig venligst til BWR kundeservice på 80 01 09 88.

Husk altid at have dit medlemsnummer med dig, hver gang du tjekker ind på vores hoteller, så du får glæde af alle fordelene ved Best Western Rewards®.

HVOR KAN JEG FÅ MERE AT VIDE OM BEST WESTERN REWARDS?

Se mere om hvordan du kan få fordele og optjene point, der kan anvendes til gratis overnatninger, gavekort, specialtilbud og meget mere på denne side BEST WESTERN REWARDS. Har du brug for mere information, så er du altid velkommen til at kontakte BWR kundeservice på 80 01 09 88.

KAN JEG TILFØJE EN ANDEN PERSON TIL MIN KONTO?

Nej. Hvert medlemskab af Best Western Rewards er personligt, og et medlemsnummer er knyttet til blot dette medlems konto.

KAN JEG OPRETTE EN REWARDS-KONTO FOR MIT FIRMA?

Best Western Business Advantage er designet til små og mellemstore firmaer og tilbyder høj værdi, anerkendelse og belønning ved hvert ophold hos Best Western Hotels & Resorts. Ved at tilmelde dig og dit firma opnås følgende fordele: 10% rabat af Best Available Rate på overnatninger, automatisk elite-niveau i Best Western Rewards® (vores gratis loyalitetsprogram), Diamond-niveau til firmaets ejer/direktør, Gold-niveau til alle ansatte i firmaet. Herudover optjener firmaets ejer/direktør 10% af alle de point, som firmaets rejsende optjener på deres ophold. Point der valgfrit kan benyttes på frinætter, gavekort og specialtilbud. Se mere om Best Western Business Advantage og BLIV TILMELDT I DAG!

Optjening af Rewards Point

HVORDAN OPTJENER JEG REWARDS POINT?

Medlemmer af Best Western Rewards optjener 10 Rewards Point for hver US Dollar (i den pågældende valuta), der bliver anvendt i forbindelse med en værelsesbestilling. For at optjene Rewards Point eller flyselskabs-point skal der være tale om en kvalificeret pristype. I forbindelse med kampagner og tilbud kan der også optjenes Rewards Point hos udvalgte samarbejdspartnere.

ER DET NØDVENDIGT AT FORETAGE RESERVATIONER PÅ FORHÅND FOR AT OPTJENE POINT FOR OPHOLD, ELLER KAN JEG BESTILLE DIREKTE HOS HOTELLET?

Det kan altid anbefales at foretage reservationer på forhånd, men det er ikke nødvendigt for at kunne optjene Rewards Point. Sørg blot for at du ved check-in gør opmærksom på, at du ønsker at optjene point for det pågældende ophold. Herved vil dine optjente point blive registreret, og du vil kunne se det på din konto i løbet af tre dage efter check-out.

KAN JEG OPTJENE REWARDS POINT FOR RESERVATIONER, DER ER BOOKET ONLINE?

Ja, du skal blot logge ind på din Rewards-konto og foretage din reservation. For at være helt sikker på at få dine point i forbindelse med et ophold, så sørg altid for at fremvise dit BWR medlemskort ved indtjekning på hotellet. Er du endnu ikke medlem? BLIV MEDLEM AF BEST WESTERN REWARDS i dag!

OPTJENER JEG POINT HVIS JEG BETALER FOR MIT OPHOLD MED ET BEST WESTERN TRAVEL CARD®?

Ja, du optjener Rewards Point eller flyselskabs-point, når du betaler for dit ophold med et Best Western Travel Card, hvis blot der er tale om en kvalificeret pristype.

HVORDAN OPTJENER JEG FLYSELSKABS-POINT?

I stedet for at optjene Rewards Point kan du vælge at optjene flyselskabs-point hos et stort udvalg af globale samarbejdspartnere. For at optjene flyselskabs-point hos én af disse samarbejdspartnere, så skal du via din online Rewards-konto registrere det pågældende flyselskab som din foretrukne optjeningspræference og indtaste dit medlemsnummer fra dette flyselskabs loyalitetsprogram.

KAN JEG OPTJENE BÅDE REWARDS POINT OG FLYSELSKABS-POINT FOR SAMME OPHOLD?

Det er ikke muligt både at optjene Rewards Point og flyselskabs-point for same ophold. Din foretrukne optjeningspræference afgør, hvilke type point der optjenes for det pågældende ophold. Denne optjeningspræference kan ændres via den online adgang til din Rewards-konto.

HVIS JEG RESEVERER MERE END ET VÆRELSE FOR SAMME NAT/NÆTTER, KAN JEG SÅ OPTJENE POINT FOR HVERT VÆRELSE?

Du kan optjene point for op til 10 værelser, der er reserveret af samme medlem for samme nætter, hvis blot der er tale om en kvalificeret pristype for samtlige værelser. 

HVOR LANG TID KAN DER GÅ FØR NYLIGT OPTJENTE BLIVER VIST PÅ MIN KONTO?

Ja, du skal blot logge ind på din Rewards-konto og foretage din reservation. For at være helt sikker på at få dine point i forbindelse med et ophold, så sørg altid for at fremvise dit BWR medlemskort ved indtjekning på hotellet. Er du endnu ikke medlem? BLIV MEDLEM AF BEST WESTERN REWARDS i dag!

Hvis du i forbindelse med dit ophold har fremvist dit Rewards-medlemskort, så lad der venligst gå op til syv dage inden dine optjente point bliver vist på din konto.

Hvis der går mere end syv dage efter din afrejse og dine point endnu ikke bliver vist på din konto, så log venligst ind på din online Rewards-konto og udfyld formularen Manglende Point[TB1] . Herefter vil du modtage assistance med at få tildelt point for det pågældende ophold. Nye medlemmer af Best Western Rewards, kan få tildelt point for kvalificerede ophold, der er foregået op til 30 dage forud for indmeldingen i Best Western Rewards.  

Hvis du foretrækker at sende dokumentation på manglende point via e-mail, så send venligst kvittering for dit hotelophold samt dit Rewards-medlemsnummer til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

OBS: Ophold der er afsluttet mere end seks måneder tilbage i tiden kan ikke komme i betragtning ift. efterfølgende at få tildelt point. Best Western Hotels & Resorts har kun arkiveret information om reservationer foretaget på vores egne officielle hjemmesider eller via vores centrale reservationskontor.


 [TB1]Link til: https://www.bestwestern.com/en_US/rewards/missing-points.html

iden kan ikke komme i betragtning ift. efterfølgende at få tildelt point. Best Western Hotels & Resorts har kun arkiveret information om reservationer foretaget på vores egne officielle hjemmesider eller via vores centrale reservationskontor.


 [TB1]Link til: https://www.bestwestern.com/en_US/rewards/missing-points.html

HVAD GØR JEG HVIS JEG MANGLER POINT FOR ET NYLIGT OPHOLD?

Hvis du i forbindelse med dit ophold har fremvist dit Rewards-medlemskort, så lad der venligst gå op til syv dage inden dine optjente point bliver vist på din konto.

Hvis der går mere end syv dage efter din afrejse og dine point endnu ikke bliver vist på din konto, så log venligst ind på din online Rewards-konto og udfyld formularen Manglende Point. Herefter vil du modtage assistance med at få tildelt point for det pågældende ophold. Nye medlemmer af Best Western Rewards, kan få tildelt point for kvalificerede ophold, der er foregået op til 30 dage forud for indmeldingen i Best Western Rewards.  

Hvis du foretrækker at sende dokumentation på manglende point via e-mail, så send venligst kvittering for dit hotelophold samt dit Rewards-medlemsnummer til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

OBS: Ophold der er afsluttet mere end seks måneder tilbage i tiden kan ikke komme i betragtning ift. efterfølgende at få tildelt point. Best Western Hotels & Resorts har kun arkiveret information om reservationer foretaget på vores egne officielle hjemmesider eller via vores centrale reservationskontor. 

KAN JEG KØBE BEST WESTERN REWARDS POINT?

Ja, det er muligt at købe 500 Rewards Point for $5. (Du kan dog max. købe 20.000 point pr. gang).

HVAD ER EN KVALIFICERET PRISTYPE?

Betegnelsen ”kvalificeret pristype” dækker over alle ordinære og offentlige pristyper, som bliver reserveret via vores officielle hjemmesider, vores centrale reservationskontor (80 01 09 88) eller direkte via hotellet. Der gives også point i forbindelse med firmaaftaler, medmindre andet er aftalt mellem parterne.

OBS: Reservationer, der er foretaget via eksterne online rejsehjemmesider, giver ikke point eller medlemsfordele. Der gives ikke point på ophold længere end 30 dage. Point gives desuden ikke på grupperejser eller i forbindelse med andre specialpriser. 

Anvend dine optjente Rewards Point

HVAD KAN JEG BRUGE MINE REWARDS POINT TIL?

Optjente Rewards Point kan anvendes til en lang række spændende ting, såsom frinætter på hoteller rundt om i hele verden, Best Western Travel Cards og gavekort til massevis af samarbejdspartnere – alt lige fra Bog & Idé til Bauhaus.

HVAD ER ET BEST WESTERN TRAVEL CARD?

 

Et Best Western TRAVEL CARD er et gavekort, som kan anvendes på vores mere end 4.000 hoteller i over 100 lande! Travel Cards kan anvendes som betalingsmiddel på alle vores hoteller rundt om i verden, de udløber aldrig og de fungerer perfekt som en gave til en verden af oplevelser.

HVOR LANG TID KAN DER GÅ INDEN JEG MODTAGER MIN BESTILLING?

Lad der venligst gå op til to arbejdsdage i forbindelse med modtagelse af virtuelle gavekort (sendt via e-mail). For fysiske gavekort (sendt med post) kan der gå op til tre uger efter bestillingsdatoen. I forbindelse med fysiske produkter kan der gå op til fem uger efter bestillingsdatoen.

KAN JEG FÅ SENDT MIT GAVEKORT MED EKSPRESLEVERING?

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at tilbyde ekspreslevering, som en valgmulighed.

KAN JEG OVERFØRER POINT TIL EN ANDEN REWARDS-KONTO?

Ja. Det er tilladt at overføre Rewards Point mellem medlemskontoer, der har samme fysiske adresse. Ønsker du at få assistance med at overføre Rewards Point, så tag venligst kontakt til BWR kundeservice på 80 01 09 88. 

JEG ER KUN FÅ POINT FRA AT HAVE RÅD TIL ET SPECIFIKT MEDLEMSTILBUD, HVAD KAN JEG GØRE?

ER DER RESTRIKTIONER PÅ, HVOR JEG KAN ANVENDE MINE REWARDS POINT TIL FRINÆTTER?

Du kan anvende dine optjente point til frinætter på samtlige af vores hoteller rundt om i hele verden. Mængden af påkrævede point varierer i intervaller mellem 8.000 og 36.000 point alt afhængig af hoteltype, placering og sæson. Det er nødvendigt som minimum at have den mængde point, der kræves af det individuelle hotel, for at kunne reservere en frinat. Mængden af påkrævede point for hvert hotel kan ses ved at logge ind på din online Rewards-konto og vælge pristypen Use Rewards Points.

I tilfælde af at du ikke har den påkrævede mængde point ved ankomst til hotellet, så vil det være påkrævet at skulle betale for hotellets aktuelle dagspris i stedet.

ER DER NOGLE DATOER, HVOR MAN IKKE KAN ANVENDE EN FRINAT?

Alle hoteller er pålagt at have åbent for denne pristype hele året rundt. Der tages forbehold for at hotellet kan have fuld belægning, hvilket kan bevirke at en frinat ikke kan anvendes på det ønskede hotel på den ønskede dato.

Menu [Dk]

 Dansk
Menu