Rejseinformation: Covid-19

Dit helbred og din tryghed er vigtigt for os, når du bor på et Best Western-hotel.

Best Western Hotels & Resorts og vores 156 hoteller i Skandinavien forholder os til myndighedernes kanaler for information, råd og status om situationen i respektive lande. Vi følger nøje vejledningen fra Verdenssundhedsorganisationen WHO og Sundhedsstyrelsen. Vores fokus er at tilgodese vores gæsters behov.

Her er eksempler på nogen foranstaltninger, som er truffet:

  • Hotellet har øget fokus på rengøring af fællesområder som fx receptionen, møbler i morgenmadsområdet og udstyr i fitness.
  • Regelmæssig rengøring af ofte anvendte overflader såsom nøglekort, dørhåndtag, elevatordøre og knapper.
  • Ved morgenbuffeten sikres en god hygiejne, bestik og fade skiftes ofte ud og håndsprit er tilgængeligt for dem som ønsker. Vi tilbyder også ”Best Breakfast to go”.

Afbestillinger

Opdateret: 19. marts 2020

Opdatering vedrørende bookingpolicy, gældende danske, svenske og norske hoteller

Vi forstår, at fleksibilitet er vigtig for vores gæster og partnere i disse usikre tider. Vi ønsker, at du booker med tillid og gør derfor tilpasninger til vores individuelle bookingpolicy.

Eksisterende reservationer

Booket før 19. marts 2020

Bookinger foretaget i Sverige, Norge og Danmark på vores flexible pris kan afbestilles frem til kl. 16.00 på ankomstdagen.

For alle reservationer som beskrives som "non-refundable" ("Early Web Special" og "Best Save"), booket før den 19. marts 2020, gælder ordinære bookingregler i henhold til den aktuelle reservation. Vi henviser til din rejseforsikring eller eventuel kreditkortsforsikring, for tilbagebetaling i forbindelse med afbestilling.

Vigtigt! Hvis du har spørgsmål gældende en reservation, der er foretaget via bestwestern.dk, skal du kontakte hotellet direkte for hjælp.

Hvis du har spørgsmål gældende en reservation, der er foretaget via en anden rejseside som fx booking.com og Expedia, venligst kontakt dem direkte for hjælp.

Alle bookinger som vedrørende hotelophold uden for Skandinavien henvises til respektive hotellers policy.

Nye bookinger

Booket fra og med 19. marts 2020 eller senere

Bookinger foretaget i Sverige, Norge og Danmark på vores flexible pris kan afbestilles frem til kl. 16.00 på ankomstdagen.

Alle reservationer som beskrives som "non-refundable" ("Early Web Special" og "Best Save"), booket fra og med 19. marts 2020 eller senere, kan ændres uden omkostning, men kan ikke refunderes og kan ikke afbestilles. Ved ombooking kan dato, antal nætter, værelsestype og/eller antal personer for bookingen ændres. Ændre til et andet hotel er ikke muligt. Ved ombooking til en højere pris end den betalte pris, betales forskellen. Ombooking som resulterer i en lavere pris end den betalte pris tilbagebetales ikke. Ombooking er muligt frem til kl. 16:00 lokal tid på ankomstdagen. Betaling eller kreditkort vil blive opkrævet, når reservationen er bekræftet. Prisen er kun tilgængelig, når du booker via Best Westerns hjemmeside.

Vigtigt! For at lave en ændring eller afbestille en reservation, som er booket via bestwestern.dk, kontakt hotellet direkte for hjælp.

Hvis du har spørgsmål gældende en reservation, der er foretaget via en anden rejseside som fx booking.com og Expedia, venligst kontakt dem direkte for hjælp.

Alle bookinger som vedrørende hotelophold uden for Skandinavien henvises til respektive hotellers policy.

Best Western Rewards

Hvis du er medlem i Best Western Rewards og har opnået et medlemsniveau over Blue, lader vi dig opretholde dit medlemsniveau til 31. januar 2022, selv om du ikke opfylder kravene for antal gennemførte ophold i år. Vi har fuld forståelse for, at dine rejsevaner kan være blevet påvirket meget af situationen omkring Covid-19, og vi ved, at det er uden for din kontrol. Du er vores værdifulde kunde og vi værdsætter, at du bor på vores hoteller.

 

Menu [Dk]

 Dansk
Menu