Rejseinformation: Covid-19

Dit helbred og din tryghed er vigtigt for os, når du bor på et Best Western-hotel.

Best Western Hotels & Resorts og vores 156 hoteller i Skandinavien forholder os til myndighedernes kanaler for information, råd og status om situationen i respektive lande. Vi følger nøje vejledningen fra Verdenssundhedsorganisationen WHO og Sundhedsstyrelsen. Vores fokus er at tilgodese vores gæsters behov.

Her er eksempler på nogen foranstaltninger, som er truffet:

  • Hotellet har øget fokus på rengøring af fællesområder som fx receptionen, møbler i morgenmadsområdet og udstyr i fitness.
  • Regelmæssig rengøring af ofte anvendte overflader såsom nøglekort, dørhåndtag, elevatordøre og knapper.
  • Ved morgenbuffeten sikres en god hygiejne, bestik og fade skiftes ofte ud og håndsprit er tilgængeligt for dem som ønsker. Vi tilbyder også ”Best Breakfast to go”.

Læs mere om vores kvalitetsarbejde

Best Western Rewards

Hvis du er medlem i Best Western Rewards og har opnået et medlemsniveau over Blue, lader vi dig opretholde dit medlemsniveau til 31. januar 2022, selv om du ikke opfylder kravene for antal gennemførte ophold i år. Vi har fuld forståelse for, at dine rejsevaner kan være blevet påvirket meget af situationen omkring Covid-19, og vi ved, at det er uden for din kontrol. Du er vores værdifulde kunde og vi værdsætter, at du bor på vores hoteller.

Afbestillinger

Læs mere her

Menu [Dk]

 Dansk
Menu