• Hjem
  • Frequently Asked Questions

Kundeservice FAQ

Hvis du har spørgsmål i forhold til Best Western Hotels & Resorts, eller hvis du eksempelvis ønsker at give feedback på et hotelophold, så er du til enhver tid velkommen til at tage kontakt til os. Ønsker du at ændre eller afbestille en reservation, så ring venligst på 80 01 09 88 eller klik på menupunktet Tjek Reservationer øverst på siden.  Ændringer/afbestillinger kan ikke foretages via forespørgsler på e-mail.

 

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

JEG SKAL HAVE ÆNDRET ELLER AFBESTILT EN RESERVATION

For at ændre eller afbestille en reservation (inden afbestillingsfristens udløb) skal du gå til menupunktet Tjek Reservationer øverst på siden. Her kan du nemt foretage dine ændringer online.

 

KONTAKT VORES RESERVATIONSKONTOR

Her er en liste over vores VERDENSOMSPÆNDENDE RESERVATIONSKONTORER. Hvor end du er i verden, kan du foretage reservationer og få vejledning i forhold til din reservation på disse numre. Vi står til rådighed 24 timer om dagen, 7 dage om ugen. I Danmark kan du altid ringe gratis på 80 01 09 88.

 

JEG HAR ET SPØRGSMÅL TIL MIN REGNING

Regninger og fakturaer håndteres af hvert hotel. Kontakt venligst det pågældende hotel direkte for at få afklaring på sådanne henvendelser. Find kontaktinformation på vores hoteller ved at søge på den pågældende destination via booking-boksen her på siden.

 

JEG HAR ET SPØRGSMÅL OM BEST WESTERN REWARDS®

Har du spørgsmål om Best Western Rewards®, eksempelvis om din konto eller anvendelse af point, så se mere på siden BEST WESTERN REWARDS FAQ.

Menu [Dk]

 Dansk
Menu