Om Best Western Hotels & Resorts

Vores hoteller drives af lokale og engagerede ejere

Best Western Hotels & Resorts er verdens største hotelkæde af privatejede hoteller. Vores organisation adskiller sig fra traditionelle franchise-kæder, da vi er en non-profit-organisation, som er 100% ejet af vores medlemshoteller. Vi repræsenterer mere end 4.000 hoteller i over 100 lande rundt om i hele verden. 

I Skandinavien tæller hotelkæden mere end 130 privatejede hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige og lokale præg på hoteloplevelsen for vores gæster. 


Garanteret kvalitet og service

Garanteret kvalitet og service

Alle vores hoteller kontrolleres årligt af en ekstern inspektør for at sikre, at alle kædens hoteller virkelig lever op til kvaliteten af programmet. Dette globale kvalitetssikrings-program gør, at vi på verdensplan kan garantere en høj standard på alle Best Western hoteller. For dig som gæst betyder det blandt andet en ensartet service og kvalitet samt at du altid kan forvente sammenhæng mellem pris og produkt.

Miljøcertificerede hoteller

Miljøcertificerede hoteller

Vi arbejder hele tiden aktivt med at skabe de bedst forhold for vores gæster, ansatte og miljøet. En del af dette arbejde indbefatter blandt andet et konstant fokus på at leve op til certificeringer fra eksempelvis det internationale miljømærke Green Key.  

Desuden har mange af vore hoteller deres egne krav, principper og visioner for, hvordan de ønsker at bidrage til et godt og sundt miljø.


Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien

Der er fire ord, der udgør vores værdigrundlag – det, vi tror på, og det, vi vil stå for. Ordene er vores kompas, der guider os og viser, hvordan vi skal være over for hinanden, og hvordan vi behandler vores gæster.

 

Entreprenørskab

Vi gør vores ide til virkelighed. Vi er personlige og målrettede. Vi tager ansvar og er engagerede.

Personlighed

Vi tilbyder farverige hoteller med forskellig stil og karakter. Vi er personlige og imødekommende over for vores gæster. Bag ethvert hotel står et menneske og en iværksætter.

Omtanke

For kundeoplevelsen med hensyn til service og kvalitet. For medarbejderne, som arbejdsgiver. For omverdenen med hensyn til lokalt miljøarbejde og socialt engagement.

Mangfoldighed

Vi kan lide forskelle og kan ikke lide standardiseringer. Vi er en stor og global hotelfamilie. Hos os er alle velkommen.


Menu [Dk]

 Dansk
Menu