• Hjem
  • Kvalitetsarbejde

For en tryg hoteloplevelse

Vi elsker vores uligheder og forskellighed. Vi ser gerne at hotellers unikke personligheder tages vare på. Samtidigt må vi også sikkerhedsstille, at gæster får den kvalitet de forventer sig. Derfor er det godt at BWH Hotel Group har medarbejdere over hele verden som besøger alle hoteller indenfor 11 måneder, for at støtte op om kvalitet- og servicearbejdet. I snart 75 år har Best Western® Hotels & Resorts været den ledende indenfor branchen med dette unikke kvalitetsarbejde.

Under COVID-19-pandemien har vi haft et stort fokus på at forstærke og forbedre vores rutiner omkring rengøring og hygiejne yderligere ved at lancere vores ”We Care Clean program”. Programmet indebærer dels forandringer som du tydeligt kan se ude på hotellerne såsom gulvklistermærker for afstandsmarkeringer, vådservietter på værelserne. Andre udvidede rengøringsrutiner sker bagom kulisserne.

Her er nogle eksempler:

  • Øget fokus på rengøring af værelser samt fokus på almindelige områder som for eksempel receptionen, møbler i morgenmadsrestaurant/restaurant.

  • Regelmæssigt rengøring af hyppige anvendte områder såsom nøglekort, dørhåndtag, elevatordøre/håndtag og knapper.

  • Ved morgenmadsbuffet sikres en god hygiejne, bestik og fade byttes ofte og håndsprit findes tilgængeligt for dem som ønsker. Vi tilbyder også "Best Breakfast to go" for den som ønsker det.

Vil du vide mere i detaljer med hvad vi gør, se da vores Minimum Standards (Engelsk) som gælder alle vores hoteller.

Med den herskende pandemi har vi nu tilføjet en digital kvalitetsopfølgning der sikrer daglige arbejdsrutiner for et trygt hotelmiljø digital kvalitetsuppföljning.

 

Menu [Dk]

 Dansk
Menu