Best Westerns kvalitetsprogram (Global Quality Assurance Program) er unikt for Best Western. Programmet sikrer at de fastsatte minimumskrav på service og kvalitet overholdes verden over.
Programmet består af mere end tusinde konkrete punkter, som skal overholdes af hvert hotel, og er lavet for at opretholde en høj standard og service over for alle vores gæster. Dette giver ligeledes mulighed for at vurdere og bedømme hoteller, og herved sikre at de opfylder minimumskravene ift. at være rengjorte, vedligeholdte og tilstrækkeligt renoverede.
Kvalitetskontrollen er en hjælp til hotellerne, og der ses på hvilke rutiner og retningslinjer, der eventuelt kan forbedres. Hvert hotel har mindst kontrol én gang om året, og det bliver først annonceret 24 timer inden. Kontrollen udføres af en kvalitetskontrollant (Quality Assurance assessor), som er certificeret af Best Western International.
Kvalitetssikringsprogrammet er i konstant forandring for hele tiden at følge trends og nye krav fra gæsterne. Af samme grund hjælper vi også dit hotel med altid at være ”up to date”.
Vores kvalitetssikringssystem fungerer som en garanti for at bibeholde et højt og jævnt niveau over for alle vores hotelgæster verden over. Derudover er det en kvalitetsstempling af det enkelte hotel.
International Quality & Service Award
"The International Quality & Service Award"-programmet belønner de hoteller, der præsterer bedst ift. kvalitet og service. Hvert hotel kan kvalificere sig både ved at lave toppræstationer indenfor kvalitets- og serviceniveau, men også eksempelvis ved at have gjort en ekstraordinær indsats via eksterne kanaler og sociale medier.